bok@techware.pl
Korzystając z wyszukiwarki sklepowej po środku na górze sklepu lub przeglądając główne menu i przechodząc na interesujące kategorie.
Wystarczy kliknąć w ikonkę „Rejestracja” znajdującą się w prawym górnym rogu, wypełnić formularz rejestracyjny i zapoznać się z polityka prywatności sklepu. Następnie trzeba kliknąć przycisk „Zarejestruj się” i gotowe.
Rejestracja powoduje utworzenie konta w naszym sklepie. Przyspiesza formalności związane z finalizacją zamówienia, udostępnia wykaz wszystkich zrealizowanych zamówień oraz umożliwia łatwe śledzenie przesyłki. Zarejestrowany użytkownik jest uprawniony do otrzymywania indywidualnych rabatów, do udziału w promocjach i konkursach oraz opiniowania sprzętu.
Nie ma znaczenia czy klient założył konto czy dokonał zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma mailowo podsumowanie zamówienia ze szczegółami.
Jeżeli wybrałeś już interesujący Cię produkt, wystarczy kliknąć ikonkę „dodaj do koszyka" wyświetlającą się na danym produkcie. Aby dodać kolejny produkt do koszyka postępujesz dokładnie tak samo, jak w przypadku pierwszego dodanego przez Ciebie produktu.
Wystarczy kliknąć w ikonkę "Twój koszyk". Wówczas wyświetli się lista produktów, które zostały przez Ciebie dodane. Możesz swój zakup edytować dodając bądź usuwając dany produkt.
Można wybrać z następujących form płatności: • płatność za pobraniem – zapłata kurierowi w chwili dostarczenia przesyłki • przedpłata przelewem na nasze konto • płatność gotówką - przy odbiorze osobistym towaru
Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną, nie prowadzimy wysyłki towaru poza granicami Polski.
Oczywiście. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. Pamiętać należy o podaniu pełnych danych firmy wraz z numerem NIP.
W naszej ofercie znajduje się możliwość wysyłki poprzez • firmę kurierską DPD, • Pocztę Polską, • InPost Paczkomaty 24/7
To zależy... od wybranej formy dostawy i płatności. Dokładamy wszelkich starań, aby realizacja Twojego zamówienie przebiegała najszybciej jak to możliwe. Jeżeli produkt posiada stan "towar na zamówienie " oznacza to, że towar jest sprowadzony pod zamówienie klienta i nie trzymamy go w magazynie. W takim wypadku dostawa wydłuża się o 2 dni robocze. Informacje na temat sposobów dostawy i form płatności znajdziesz w zakładce „informację” oraz w mailu podsumowującym złożenie zamówienia.
Tak. Wiadomość e-mail potwierdzająca przyjęcie zamówienia wysyłana jest bezpośrednio po dokonaniu zakupu. Dodatkowo otrzymasz informację drogą mailową, że towar został przekazany firmie wysyłkowej.
Należy spisać z kurierem protokół uszkodzenia, następnie zeskanowany dokument wysłać do nas. Jest to podstawą do zgłoszenia reklamacji w firmie kurierskiej, tym samym będziemy mogli uznać reklamację klienta. W takich sytuacjach zazwyczaj nowy towar wysyłamy na nasz koszt. Brak protokołu skutkuje nie uznaniem reklamacji.
Należy udać się do najbliższego urzędu i zapytać o losy paczki. Regulamin poczty zabrania udzielania jakichkolwiek informacji nadawcy. My ze swojej strony możemy jedynie zgłosić reklamację, jeśli okaże się, że paczka zagięła. Niestety, dopóki reklamacja nie zostanie uznana, nie możemy wysłać ponownie towaru.
Możesz odstąpić od umowy kupna większości towarów bez podania przyczyny rezygnacji w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosząc tylko koszty odesłania produktu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zaleca się wysłać listem poleconym na adres siedziby naszej firmy lub drogą elektroniczną na adres e-mail. Dokładne wytyczne na ten temat znajdziesz w zakładce Informację – Regulamin - Art V: „Prawo do odstąpienia od umowy”.
Wadliwy produkt możesz reklamować korzystając z gwarancji producenta, (jeśli takowa została udzielona i nie minął termin jej obowiązywania). Dokładny opis składania reklamacji znajdziesz w zakładce "Informację".